Laila Nadirah Binti Alias Ahmad

LaILA Onley
Laila Nadirah Binti Alias Ahmad

Monday 20 August 2012

Selamat Hari Raya

assalamualaikummmmm ,
kepada : tuan puan encik cik adik abg kakak yang di muliakan sekalian .

# ouh maaf datok and datin tak digalakkan bace blog ini kay :)

hari yang indah mulia dan permai di pagi ini dengan senang hatinya saya membuka lappy dan mengON kan nya dah terus lalu singgah ke blog ku yang sudah berhabuk ini , hahaha ! power ranges tak ayat ku ?? hehehe .


 PERTAMA sekali : saya LAILA NADIRAH BINTI ALIAS AHMAD kan ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ye :)




KEDUA pula : JEMPUT JEMPUT la datang rumah itu pon KALAU tauw  la jalan yang mane rumah saya heheh ( sunway auw )

KETIGA terus : TQ and TERIMA KASIH kepada kaki kaki blog yang sudi datang atau pon singgah ke blog saya nieh sangat larh berbesa hati saya ini .
thank you so and much to all blogers to come visit my blog oke . THANK YOU SO MUCH MUAH !

KEEMPAT justeru : sudah sekian la ucapan saya diatas sana itu pon . hehehe SELAMAT HARI RAYA semua assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

thkaz kawan coz datang melawat :D