Laila Nadirah Binti Alias Ahmad

LaILA Onley
Laila Nadirah Binti Alias Ahmad

Wednesday 18 April 2012

my futures husband

assalamualaikum !!     haiii !! my frend ni bloggg how are you :D darlingg  now
hari ini saya tidak larh bersekolah kerana sekolah tak nak pon menyebabkan hadirin saya menghadirikan diri nye pon kan .. malah saya memng memalaskan pung ! nye pon nak menghadirin kan diri saya untuk hari ini maka saya pong ! malas laa untuk hadir !! sekian terima kasih ..


!!! hahahaha !!! mesti korang pening kepale kan bace at atas uh hahaha !! padahal nak bagi tauw saya tak sekolah jee hari nieh lols !! (Y)


haii ! again lalalala :D
hello eh tegok tajuk post saya MY FUTURE HUSNBAND ;P
yaa my future husband (gatall jap eh)


ciri ciri yang saya mahukan .. :- (tak semua nye betol :P)

1 . handsome
     2. bergaye
        3. wangi
           4. berkemampuan
              5. berpelajaran
                 6. mempunyai jati diri
                    7. tidak merokok
                       8.mampu memberi zuriat LOLS
                         9. tidak sombong
                            10. setia pada yang 3 .
                                                                 i > allah
                                                                 ii > ibu dan bapa
                                                                 iii > isteri dan keluarga (selepas kawin)
11 . islam
    12. baligh
        13. lelaki
             14. keturunan yang baik
                   15. (RAHSIA)


ya ya ya ya ... ini sahaja laa setakat ini ehh nak post pic my future husband :P
hahaha !!!



sleeq :O

randy sayangg

so cute

atoto handsome nye

my wallpaper twitter :)

kim bom

zany malik lalala 

baby boo lalala muah !

nazim othman

zany malik <3
       

No comments:

Post a Comment

thkaz kawan coz datang melawat :D