Laila Nadirah Binti Alias Ahmad

LaILA Onley
Laila Nadirah Binti Alias Ahmad

Wednesday 16 November 2011

berblog sambil memakan maggie

hai babe and dude hari nieh saya menulis blog sambil makan :) yumyummm makan maggi jeee pon :) :D :E
oke aku dapat kerja ermm kat MPH (subg prade) ermm mule mule nak keje parkson pas uh macam letih jaa hahaha :D biasalah aku nieh ngade ngade sikit :D then aku mintak keje at MPH laa
then rezeki kot aku kat situ mintak mintak terus buat intervw meh hahaha :D oke lah aku keje ng nora my sahabat :D ermm hope tak letih sangt laa ermm , part time sejam (RM4.00) okew lah kan :) ermm keje nye pon tak adew lah panas sangat kan :E so okew laa so far so gOOd :) hehehe
tapi aku adew tak suke at perempuan fat nieh aishh dia nieh berlagak sungguh :XD aku rase aishh menyampah laa , tapi dah nasib aku dapat ermm alhamdulilah laa kan :D
tempat ircon lak uh hahahaa tak adew lah panas kan . hubby :) i love you (sesatjap)
okew . aku balik balik dari mintak keje uh boleh pulak pening palew aduh demam lah alamatnye macam tak kasi aku keje jaaa , mak aku cakap tak payah keje lah lela oii lagi 1 bulan jaa (mmnglahcuti1bulan-__-)
ayah okew jaa :) dia cool jaa ibu mengelabah cipan sikit (tak baiklaa laila) okew sorry ibu :) :P
ermm tapi akak uh cakap bulan depan kita orang kena g mid sebb adew promosi ape tah aduhyai -__- nieh yang aku malas nieh , tapi nasib ng nora so okew laa : D hehehe :E




No comments:

Post a Comment

thkaz kawan coz datang melawat :D